Dette udbud omfatter transport af gods og varer mellem hospitalerne.  Dvs. at tilbudsgiver f. eks. er overordnet ansvarlig for at:

  • Samtlige transportemner afhentes og afleveres til aftalt tid
  • Transportemnerne leveres indenfor aftalt tidsrum
  • Alle transportemner håndteres jfr. kravene og forskrifter
  • Uregelmæssigheder i daglig drift kommunikeres (forsinkelser m.v.)
  • Uhensigtsmæssigheder kommunikeres med henblik på løbende optimering af ydelsen

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud vedrørende en offentlig ­kon­trakt om tjenesteydelser i henhold til Udbudsdirektive

Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 1, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte tjenesteydelser.

Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende den udbudte kontrakt fremgår af Kontraktbilag 2.  

Download udbudsmaterialet her:

Ændringer til udbudsmaterialet pr. 20. juli 2015:

  • Kontraktbilag 2 - tilbudslisten - er dags dato udskiftet ovenfor

Ændringer til udbudsmaterialet pr. 29. juli 2015:

  • Udbudsbetingelserne er dags dato udskiftet ovenfor - da der var en fejl i mailadressen vedrørende spørgsmål og svar på side 6.
  • Er der fremsendt spørgsmål/svar inden den 29. juli 2015, bedes disse fremsendt igen til den korrigerede mailadresse: lone.jensen2@stab.rm.dk

Rettelser til udbudsmaterialet pr. 6. august 2015:

Spørgsmål og svar pr. 14. august 2015:

 Spørgsmål og svar samt rettelser til udbudsmaterialet pr. 17. august 2015:

  • Anonymiserede spørgsmål og svar
  • Kontraktbilag 1 - Kravspecifikatikon - er dags dato udskiftet ovenfor
  • Kontraktbilag 2 - Tilbudsliste - er dags dato udskiftet ovenfor
  • Kontraktbilag 8 - Medarbejderoplysninger Midttansport - er dags dato udskiftet ovenfor
  • Kontraktbilag 9 -  Baggrundsinformation - er dags dato udskiftet ovenfor

Ændringer til udbudsmaterialet pr. 18. august 2015:

Spørgsmål og svar pr. 25. august 2015:

Spørgsmål og svar samt rettelser til udbudsmaterialet pr. 27. august 2015:

  • Anonymiserede spørgsmål og svar (Pdf, 200 kb)
  • Kontaktbilag 8 - Medarbejderoplysninger Midttransport - er dags dato udskiftet ovenfor
  • Kontraktbilag 9 - Baggrundsinformation - er dags dato udskfitet ovenfor 

Spørgsmål og svar samt rettelser til udbudsmaterialet pr. 1. september 2015:

  • Anonymiserede spørgsmål og svar (Pdf, 193 kb)
  • Kontraktbilag 1 - kravespecifikation - er dags dato offentliggjort i en ny udgave (Excel) ovenfor. Excel-filen bedes benyttet ved til budsgivningen. Der er i MK krav tilføjet en starttekst, men der er ikke rettet i kravenes indhold.
  • Kontraktbilag 2 - tilbudslisten - er dags dato udskiftet ovenfor. Tilbudslisten er rettet, jf. spørgsmål og svar punkt 3.8.

Spørgsmål og svar samt rettelser til udbudsmaterialet pr. 3. september 2015:

  • Anonymiserede spørgsmål og svar (Pdf, 212 kb)
  • Kontraktbilag 2 - tilbudslisten - er dags dato udskiftet ovenfor
  • Kontraktbilag 9 - baggrundsinformation - er dags dato udskiftet ovenfor

 

Ændringer pr. 7. september 2015:

 

Kontraktbilag 2, tilbudslisten dateret 150907 er rettet, da der desværre var nogle formler i udvalgte felter, som ikke bliver opdateret. Det har ingen betydning for tilbudsgivningen. Der er ikke rettet i indhold. Det rettede bilag bedes venligst benyttet såfremt det er muligt. Har desuden markeret felter, som skal udfyldes, med grå farve. Beklager fejlen.

Ændringer pr. 8. september 2015:

Ved en fejl var der uploaded et forkert bilag i går. Det rigtige er nu uploaded. Vi beklager fejlen.

Der har været problemer med upload af filen. Den korrekte fil skal indeholde en timepris under fanen "Ad hoc".

 

Publiceret: 14.07.2015 

Revideret: 08.09.2015