Denne side er henvendt til samarbejdspartnere der er blevet inviteret til/skal bruge MidtRum i forbindelse med en opgave eller projekt i Region Midtjylland regi. 

Hvad er MidtRum?

MidtRum er et online system til samarbejde. I MidtRum kan man oprette samarbejdsrum til arbejdsgrupper, og på den måde samarbejde online. Arbejdsgruppen kan bestå af både interne og eksterne samarbejdspartnere. 

MidtRum drives og supporteres af Koncern Kommunikations webteam. Webteam@stab.rm.dk

Funktioner i MidtRum

  • Arbejdsgrupper - både åbne og lukkede
  • Dokumentstyring med mapper og undermapper
  • Skrive i fælles dokumenter
  • Versionsstyring på dokumenter
  • Mulighed for at kommentere på dokumenter
  • Diskussion
  • Kalenderaktiviteter
  • Medlemsoversigt
  • Brugerprofiler med kontaktinformation og kompetencer
  • Søgning i grupper, dokumenter og medlemmer
  • Notifikationer i systemet og på mail

OBS: MidtRum må ikke bruges til personfølsomme data.

Hvordan kommer jeg i gang?

Adgang til MidtRum skal du have via din kontaktperson i Region Midtjylland. 

Videointroduktion af MidtRum


Vejledninger til MidtRum

Sådan kommunikerer du med din arbejdsgruppe

Sådan strukturerer du dokumenter vha. mapper

Sådan opretter du dokumenter

Sådan laver du versionsstyring af dokumenter

Sådan opretter du en aktivitet

Sådan opretter du favoritter

Daglige adviseringsmails

Tag MidtRum med på farten. Tilføj som ikon på smartphone og tablet