Dette udbud omfatter transport af gods og varer mellem hospitalerne. Dvs. at tilbudsgiver f. eks. er overordnet ansvarlig for at:
- Samtlige transportemner afhentes og afleveres til aftalt tid
- Transportemnerne leveres indenfor aftalt tidsrum
- Alle transportemner håndteres jfr. kravene og forskrifter
- Uregelmæssigheder i daglig drift kommunikeres (forsinkelser m.v.)
- Uhensigtsmæssigheder kommunikeres med henblik på løbende optimering af ydelsen
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud vedrørende en offentlig kontrakt om tjenesteydelser i henhold til Udbudsdirektivet.
Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 1, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte tjenesteydelser.
Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende den udbudte kontrakt fremgår af Kontraktbilag 2.
Download udbudsmaterialet her:
- Udbudsbekendtgørelse (pdf 127 kb)
- Udbudsbetingelser (word 354 kb) (uploaded 29.07.2015)
- Udkast til kontrakt (word 408 kb)
- Kontraktbilag 1 Kravspecifikation Excel-filen bedes benyttet ved til budsgivningen. Der er i MK krav tilføjet en starttekst, men der er ikke rettet i kravenes indhold. (Excel 198 kb) (uploaded 01.09.2015)
- Kontraktbilag 1A ADR-Konvention (pdf 14.849 kb)
- Kontraktbilag 1C Hygiejneforordningen for animalske fødevarer, bilag III (pdf 605 kb)
- Kontraktbilag 1D Hygiejneforordningen, bilag II, Kapitel IX, punkt 5 (pdf 113 kb)
- Kontraktbilag 1E Hygiejnevejledning 2012-04-02 (pdf 2065kb)
- Kontraktbilag 1F POGI indkøbsmål transport fødevarer tekstil (pdf 376 kb)
- Kontraktbilag 1G Pogi-anbefalinger-291012 (pdf 335 kb)
- Kontraktbilag 1H Vejledning i god distributionspraksis humanmedicinske lægemidler (pdf 814 kb)
- Kontraktbilag 1I Vejledning nr 9236 af 29 april 2014 om fødevarehygiejne - endelig (pdf 1307 kb)
- Kontraktbilag 1J Vedledning til kvalitets- og miljøkontrol for Sygehusvaskerier (pdf 6390 kb)
- Kontraktbilag 2 Tilbudsliste (Excel 80 kb) (uploaded 03.09.2015)
- Kontraktbilag 4A Adgangsforhold Post AUH (pdf 3636 kb)
- Kontraktbilag 4B Adgangsforhold Apotek (pdf 3253 kb)
- Kontraktbilag 4C Adgangsforhold Klinisk Immunologisk Afd. (pdf 370 kb)
- Kontraktbilag 4D Adgangsforhold køkkener (pdf 1046 kb)
- Kontraktbilag 4E-1 Adgangsforhold Midtvask (pdf 57 kb)
- Kontraktbilag 4E Adgangsforhold Midtvask (pdf 19495 kb)
- Kontraktbilag 4F Adgangsforhold andre (pdf 1463 kb)
- Kontraktbilag 5 spørgsmål og svar (word 77kb)
- Kontraktbilag 6 databehandleraftale_mar015_last (word 83 kb)
- Kontraktbilag 6A Databehandlerinstruks (pdf 232 kb)
- Kontraktbilag 6B Informationssikkerhedshåndbog for Region Midtjylland
- Kontraktbilag 6C Informationssikkerhedspolitik for Region Midtjylland (pdf 124 kb)
- Kontraktbilag 6D Vejledning til databehandleraftale (pdf 123 kb)
- Kontraktbilag 7 vpn-fortrolighedserklæring feb2015 (word 84 kb)
- Kontraktbilag 8 Medarbejderoplysninger Midttransport (excel 105 kb) (uploaded 27.08.2015)
- Kontraktbilag 8A Medarbejderoplysninger samlet (pdf 1401 kb)
- Kontraktbilag 9 baggrundsinformation (Excel 5.344 kb) (uploaded 03.09.2015)
- Kontraktbilag 10 Vagter og vagtplaner samlet (excel 505 kb)
Ændringer til udbudsmaterialet pr. 20. juli 2015:
- Kontraktbilag 2 - tilbudslisten - er dags dato udskiftet ovenfor
Ændringer til udbudsmaterialet pr. 29. juli 2015:
- Udbudsbetingelserne er dags dato udskiftet ovenfor - da der var en fejl i mailadressen vedrørende spørgsmål og svar på side 6.
- Er der fremsendt spørgsmål/svar inden den 29. juli 2015, bedes disse fremsendt igen til den korrigerede mailadresse: lone.jensen2@stab.rm.dk
Rettelser til udbudsmaterialet pr. 6. august 2015:
- Rettelsesblad (Pdf, 40 kb)
Spørgsmål og svar pr. 14. august 2015:
- Anonymiserede spørgsmål og svar (Pdf, 85 kb)
Spørgsmål og svar samt rettelser til udbudsmaterialet pr. 17. august 2015:
- Anonymiserede spørgsmål og svar
- Kontraktbilag 1 - Kravspecifikation - er dags dato udskiftet ovenfor
- Kontraktbilag 2 - Tilbudsliste - er dags dato udskiftet ovenfor
- Kontraktbilag 8 - Medarbejderoplysninger Midttransport - er dags dato udskiftet ovenfor
- Kontraktbilag 9 - Baggrundsinformation - er dags dato udskiftet ovenfor
Ændringer til udbudsmaterialet pr. 18. august 2015:
- Rettelsesblad (Pdf, 27 kb)
- Ændringsbekendtgørelse (Pdf, 73 kb)
Bemærk, tilbudsfristen er ændret
Spørgsmål og svar pr. 25. august 2015:
- Anonymiserede spørgsmål og svar (Pdf, 193 kb)
Spørgsmål og svar samt rettelser til udbudsmaterialet pr. 27. august 2015:
- Anonymiserede spørgsmål og svar (Pdf, 200 kb)
- Kontaktbilag 8 - Medarbejderoplysninger Midttransport - er dags dato udskiftet ovenfor
- Kontraktbilag 9 - Baggrundsinformation - er dags dato udskiftet ovenfor
Spørgsmål og svar samt rettelser til udbudsmaterialet pr. 1. september 2015:
- Anonymiserede spørgsmål og svar (Pdf, 193 kb)
- Kontraktbilag 1 - kravespecifikation - er dags dato offentliggjort i en ny udgave (Excel) ovenfor. Excel-filen bedes benyttet ved til budsgivningen. Der er i MK krav tilføjet en starttekst, men der er ikke rettet i kravenes indhold.
- Kontraktbilag 2 - tilbudslisten - er dags dato udskiftet ovenfor. Tilbudslisten er rettet, jf. spørgsmål og svar punkt 3.8.
Spørgsmål og svar samt rettelser til udbudsmaterialet pr. 3. september 2015:
- Anonymiserede spørgsmål og svar (Pdf, 212 kb)
- Kontraktbilag 2 - tilbudslisten - er dags dato udskiftet ovenfor
- Kontraktbilag 9 - baggrundsinformation - er dags dato udskiftet ovenfor
Ændringer pr. 7. september 2015:
Kontraktbilag 2, tilbudslisten dateret 150907 er rettet, da der desværre var nogle formler i udvalgte felter, som ikke bliver opdateret. Det har ingen betydning for tilbudsgivningen. Der er ikke rettet i indhold. Det rettede bilag bedes venligst benyttet såfremt det er muligt. Har desuden markeret felter, som skal udfyldes, med grå farve. Beklager fejlen.
Ændringer pr. 8. september 2015:
Ved en fejl var der uploaded et forkert bilag i går. Det rigtige er nu uploaded. Vi beklager fejlen.
Der har været problemer med upload af filen. Den korrekte fil skal indeholde en timepris under fanen "Ad hoc".
Publiceret: 14.07.2015
Revideret: 08.09.2015