Region Midtjyllland har udarbejdet udkast til udbudsmateriale på en overfaldsalarmsløsning, som skal kunne anvendes på hele det kommende AUH under fælles tag, dvs. også på det eksisterende hospital i Skejby.
Det bliver et regionalt udbud, således at løsningen også kan anvendes på Region Midtjyllands øvrige hospitaler og institutioner.
Forud for udbuddet ønskes en dialog med markedet omkring udkast til udbudsmaterialet, som kan rekvireres hos Torben Trangbæk på nedenstående mailadresse.
Torben Trangbæk, e-mail: tortra@rm.dk, tlf. 78414508.
Der afholdes besigtigelse den 21. juni 2016 kl. 9 – 11.30.
Der afholdes høringsmøder den 21. juni 2016 kl. 12 – 16 og den 22. juni 2016 kl. 8 - 16.
Der er høringsfrist den 24. juli 2016, men gerne hurtigst muligt.
Vi forventer skriftlige tilbagemeldinger til materialet og meget gerne på ”Kommentarskema til høring overfaldsalarmsystem”.
- Udbudsbekendtgørelse (Pdf, 84 kb)
Hent udbudsmaterialet herunder, 8. juni 2016:
- Udbudsbetingelser (Pdf, 185 kb)
- Underbilag mappe 1 (Zip, 6.687 kb)
- Underbilag mappe 2 (Zip, 19.598 kb)
- Underbilag 2D Eksempel på placering af RFID læsere (Zip, 1.294 kb)
- Underbilag 2E Generel beskrivelse af Region Midtjyllands it-miljø (Zip, 7.981 kb)
- Underbilag 2L Plantegninger Psykiatrisk Center (Zip, 17.732 kb)
- Underbilag 2M Plantegninger Akutafdelingen (Zip, 3.636)
- Udkast til kontrakt (Pdf, 195 kb)
- Kontraktbilag 2 Kravspecifikation (Pdf, 74 kb)
- Kontraktbilag 3 Tilbudslisten (Excel, 333 kb)
- Kontraktbilag 5 Logistik & e-handel (Pdf, 48 kb)
- Kontraktbilag 8 Leverandørens løsningsbeskrivelse (Pdf, 88 kb)
- Samlet tidsplan for høring og udbud (Pdf, 27 kb)
- Kommentarskema til høring overfaldsalarmsystem (Word, 74 kb)
Publiceret: 07.06.2016.
Revideret: 08.06.2016