Kontrakten vedrører anskaffelse, levering (herunder uddannelse af superbrugere og teknisk personale), vedligeholdelse og support af et PDM-system til Region Midtjylland.
I forbindelse med leveringen af systemet, skal der etableres en række integrationer, herunder til regionens EPJ, ligesom systemet efter levering løbende ønskes videreudviklet, således det i videst muligt omfang er opdateret i forhold til regionens kritiske systemer og medicotekniske udstyr.
Idet regionen på nuværende tidspunkt (delvist) anvender forskellige PDM-systemer på de 7 regionshospitaler, er det regionens ønske at konsolidere disse, således at det samme system anvendes på samtlige hospitaler samt på de hospitaler, der ikke måtte anvende et PDM-system i forvejen.
Udbuddet vedrører således anskaffelse, levering (herunder uddannelse af superbrugere og tekniske medarbejdere) samt efterfølgende vedligeholdelse og support af et PDM-system, og har til formål at etablere et velfungerende PDM-system på samtlige anæstesi-, opvågnings- og intensivpladser i Region Midtjylland med henblik på en øget kvalitet i patientbehandlingen.
Herudover er det formålet at sikre digitalisering på samtlige anæstesi- og intensivafdelinger, og derigennem sikre et sammenhængende patientforløb samt kvalitet i registrering og præsentation af data indenfor anæstesi, opvågning og intensiv.
Videre skal PDM-systemet ud fra ovenstående hovedformål fungere i sammenhæng med Region Midtjyllands EPJ og medicotekniske udstyr.
EU-udbud 2017/S 015-023977:
Hent udbudsmaterialet herunder:
- Prækvalifikationsbetingelser (Pdf, 73 kb)
- Udbudsbekendtgørelse (Pdf, 117 kb)
- Udbudsbetingelser (udbud med forhandling) (Pdf, 117 kb)
- Udbudsbilag 1 ESPD (Xml, 123 kb)
- Udbudsbilag 2-6 (Zip, 218 kb)
- Udkast til kontrakt (Word, 2156 kb)
- Kontraktbilag 0-13 (Zip, 1.061 kb)
- Underbilag 2A-12B (Zip, 2.670 kb)
Ændringer til udbudsmaterialet pr. 21. marts 2017:
Uploaded: 23.01.2017
Revideret: 21.03.2017