Udbuddet vedrører indkøb af Hardware til digitale skilte, infoskærme, digitale standere og skærme til patientstuer til samtlige regionens hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner.
Der udbydes en mængde produkter i alt, fordelt på 5 delaftaler, jf. Kontraktbilag 2.
Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 1, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte varer.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver har ret til at afgive tilbud.
EU-udbud 2014/S 209-369806:
Hent udbudsmaterialet herunder:
- Udbudsbetingelser med bilag (Word, 355 kb)
- Udkast til kontrakt (Pdf, 77 kb)
- Kontraktbilag 1 - Kravspecifikation (Word, 780 kb) (uploaded 08.12.2014)
- Bilag 1 - Grovskitser (Pdf, 347 kb)
- Bilag 2 - Skiltemanual (Pdf, 10.691 kb)
- Bilag 3 - Sengemøbel 1 (JPG, 801 kb)
- Bilag 4 - Sengemøbel 2 (JPG, 680 kb)
- Bilag 5 - Sengemøbel 4 (JPG, 758 kb)
- Bilag 6 - Sengemøbel 3 (JPG, 1328 kb)
- Bilag 7 - Patientstuemonitorer (Pdf, 120 kb)
- Kontraktbilag 2 - Tilbudsliste (Excel, 191 kb) (uploaded 08.12.2014)
- Kontraktbilag 6 - Indeståelseserklæring (Word, 80 kb)
- Udbudsbekendtgørelse (Pdf, 163 kb)
Spørgsmål og svar pr. 14. november 2014:
- Anonymiserede spørgsmål og svar (Pdf, 46 kb)
Spørgsmål og svar pr. 1. december 2014:
- Anonymiserede spørgsmål og svar (Pdf, 92 kb)
Spørgsmål og svar pr. 5. december 2014:
- Anonymiserede spørgsmål og svar (Pdf, 98 kb)
Ændringer til udbudsmaterialet pr. 8. december 2014:
- Kontraktbilag 1 - Kravspecifikation er dags dato udskiftet ovenfor
- Kontraktbilag 2 - Tilbudsliste er dags dato udskiftet ovenfor
• Publiceret: 30.10.2014.
• Revideret: 08.12.2014.