Udbuddet vedrører Arbejdsmiljøkoordinering i projekterings- og byggefasen. Tilbudsgiver skal på vegne af bygherre varetage de lovgivningsmæssige opgaver som ligger under bekendtgørelse nr. 117 af 5.2.2013 om bygherres pligter. samt bekendtgørelse 110 af 5.2.2013 - arbejdsmiljøkoordinator P (for projektering) og B (for byggefase) samt de af bygherre definerede opgaver som ligger over lovgivningens niveau.
Koordinator P og B skal opfylde de af loven fastsatte krav til uddannelse og erfaring for store byggepladser.
Det er bygherres mål, at:
- Unødvendige belastninger og ulykkesrisici systematisk forebygges i projekteringsfasen,
- Forebygge alvorlige arbejdsulykker (arbejdsulykker med personskader). Ulykkesfrekvensen for DNU (samt projekter indeholdt i dette udbud) som helhed udgør maksimalt halvdelen af branchens gennemsnit (Dansk Byggeris årsmiddel),
- Minimum halvdelen af Arbejdstilsynets besøg (anmeldte som uanmeldte) ikke udløser forbud eller strakspåbud.
Det er en betingelse, at tilbudsgiver kan opstarte arbejdet umiddelbart efter kontraktunderskrivning (se tidsplanen i udbudsmaterialet), da opstart af projektering på DCPT (Dansk Center for Partikelterapi) opstartes i 4. kvartal 2015.
Tilbudsfrist:
25. september 2015 kl. 12:00.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud vedrørende en rammeaftale om tjenesteydelser i henhold til Udbudsdirektivet.
EU-udbudsnummer: 2015/S 159-292552:
Hent bilagsmaterialet herunder:
- Udbudsbetingelser (Word, 267 kb)
- Aftale (Word, 118 kb) (uploaded 28.08.2015)
- Kontraktbilag 1 - ydelsesbeskrivelse (Word, 97 kb) (uploaded 28.08.2015)
- Kontraktbilag vedr. case 1:
- Kontraktbilag 1a: Project Description - DCPT (Pdf, 702 kb)
- Kontraktbilag 1b: General Terms and Conditions - DCPT (Pdf, 964 kb)
- Kontraktbilag 1c: Requirements for execution of the project – DCPT (Pdf, 213 kb)
- Kontraktbilag 1d: Coorperation and organization - DCPT (Pdf, 3.711 kb)
- Kontraktbilag 1e-1j (Zip, 2.320 kb)
- Kontraktbilag 1k: Building Interface document - DCPT (Pdf,
- Kontraktbilag vedr. case 2 (Zip, 839 kb)
- Kontraktbilag 2 Tilbudsliste (Word, 92 kb) (uploaded 04.09.2015)
- Kontraktbilag 5 Arbejdsmiljøpolitik for byggeriet af Det nye universitetshospital samt tilstødende projekter (Pdf, 47 kb)
- Kontraktbilag 7: Spørgsmål og svar (Word, 95 kb)
- Kontraktbilag 8: IKT Ydelsesspecifikation (Pdf, 252 kb)
- Kontraktbilag 9:Arbejdsmiljøkoordinering med Field Share (Pdf, 149 kb)
- Databehandlerinstruks (Pdf, 235 kb)
- Informationssikkerhedshåndbog (Pdf, 177 kb)
- Informationssikkerhedspolitik (Pdf, 127 kb)
- Kontraktbilag 10:Databehandleraftale med tilhørende bilag (Word, 87 kb)
- Udbudsbekendtgørelse (Pdf, 128 kb)
Ændringer til udbudsmaterialet pr. 27. august 2015:
- Kontraktbilag 1 - ydelsesbeskrivelse - er uploaded ovenfor dags dato
Spørgsmål og svar samt ændringer til udbudsmaterialet pr. 28. august 2015:
- Anonymiserede spørgsmål og svar (Pdf, 20 kb)
- Udbudsberigtigelse (Pdf, 77 kb)
- Aftalen - er udskiftet ovenfor dags dato
- Kontraktbilag 1 - ydelsesbeskrivelse - er udskiftet ovenfor dags dato
Spørgsmål og svar samt ændringer til udbudsmaterialet pr. 4. september 2015:
- Anonymiserede spørgsmål og svar (Pdf, 63 kb)
- Kontraktbilag 2 - tilbudslisten - er dags dato udskiftet ovenfor
Supplerende oplysninger pr. 17. september 2015:
- Berigtigelse vedr. tilbudsfrist (Pdf, 66 kb)
Bemærk, tilbudsfristen er ændret til den 28. september 2015, kl. 12.00.
Publiceret: 19.08.2015.
Revideret: 17.09.2015.