Udbud, Rammeaftale på Koagulationsudstyr med tilhørende forbrugsvarer. Den aftale der vil blive indgået på baggrund af dette udbud, er en rammeaftale med én leverandør. Rammeaftalen består af følgende: Koagulationsudstyr min. 60 prøver pr. time Koagulationsudstyr min. 20-30 prøver pr. time Levering af forbrugsvarer hertil Formålet med udbuddet er, at de kliniske biokemiske afdelinger skal kunne udføre koagulationsanalyser for Region Midtjylland. Formålet er ligeledes, at hovedparten af de klinisk biokemiske afdelinger i Region Midtjylland får koagulationsudstyr fra samme leverandør for at opnå harmonisering på tværs af regionen. Ønsket er at styrke samarbejdet indenfor koagulationsområdet på tværs af regionen, og da mange patienter undersøges på forskellige sygehuse i regionen, og er det hensigtsmæssigt at analyserne er sammenlignelige.

Udbud, Rammeaftale på Koagulationsudstyr med tilhørende forbrugsvarer.

Den aftale der vil blive indgået på baggrund af dette udbud, er en rammeaftale med én leverandør. 

Rammeaftalen består af følgende:
Koagulationsudstyr min. 60 prøver pr. time
Koagulationsudstyr min. 20-30 prøver pr. time
Levering af forbrugsvarer hertil

Formålet med udbuddet er, at de kliniske biokemiske afdelinger skal kunne udføre koagulationsanalyser for Region Midtjylland. Formålet er ligeledes, at hovedparten af de klinisk biokemiske afdelinger i Region Midtjylland får koagulationsudstyr fra samme leverandør for at opnå harmonisering på tværs af regionen. Ønsket er at styrke samarbejdet indenfor koagulationsområdet på tværs af regionen, og da mange patienter undersøges på forskellige sygehuse i regionen, og er det hensigtsmæssigt at analyserne er sammenlignelige.

For yderliger oplysninger henvises der til udbudsmaterialet.

Udbudsmaterialet kan downloades her:

Supplerende materiale samt berigtigelse af 29. september 2011

Spørgsmål og svar af 5/10

Tilbudsfrist:
Mandag den 17. oktober 2011 kl. 14.00.


  • Publiceret: 7.09.2011
  • Revideret: 5.10.2011