EU-udbud 2012/S 11-017168 Rammeaftale koagulationsudstyr med tilhørende forbrugsvarer til hopsitalerne i Region Midjtylland, Tilbudsfrist 27. februar 2012, kl. 14.00
EU-udbud 2012/S 11-017168 Rammeaftale koagulationsudstyr med tilhørende forbrugsvarer til hopsitalerne i Region Midjtylland, Tilbudsfrist 27. februar 2012, kl. 14.00.
Den aftale der vil blive indgået på baggrund af dette udbud, er en rammeaftale med én leverandør.
Rammeaftalen består af følgende:
Løsning A:
Koagulationsudstyr med henblik på at kunne dække de behov hospitaler/afdelinger, der har en høj analyse volumen. Analyse kapacitet på min. 60 prøver pr. timen.
Løsning B:
Koagulationsudstyr med henblik på at kunne dække de behov hospitaler/afdelinger, der har en lav analyse volumen. Analyse kapacitet på min. 20-30 prøver pr. timen.
Levering af forbrugsvarer til løsning A og løsning B
For yderligere oplysninger henvises til udbudsmaterialet.
Udbudsmaterialet kan downloades her:
- Udbudsbetingelser og bilag (zip-fil)
- Kontraktudkast og bilag (zip-fil)
Tilbudsfrist 27. februar 2012 kl. 14.00.
Supplerende oplysninger fra informationsmødet 26. januar 2012 samt rettelser til udbudsmaterialet 1. februar 2012:
- Plancher fra informationsmødet 26. januar 2012 (Pdf, 320 kb)
- Referat fra informationsmødet 26. januar 2012 (Pdf, 57 kb)
- Nyt Bilag F Tilbudskonfiguration og udstyrsoptioner (svarskema) (Excel, 57 kb)
- Nyt Bilag K Tilbudsskema (svarskema) (Excel, 25 kb)
- Nyt Bilag P Anaylseliste (testpris) (Excel, 172 kb)
Spørgsmål og svar pr. 2. februar 2012 samt rettelser til udbudsmaterialet:
- Anonymiserede spørgsmål og svar 1 (Word, 126 kb)
- Nyt Bilag C Kravspecifikationer (svarskema) (Ark 2 er ændret) (Excel 341 kb)
Spørgsmål og svar pr. 15. februar 2012
- Spørgsmål og svar 2 (Word, 135 kb)
- Publiceret: 18.01.2012.
- Revideret: 15.02.2012.