Regionshospitalet Randers ønsker at indkøbe 22 rumdækkende elektrisk loftliftesystem med tilbehør til nyt sengeafsnit og ved CT-scanner i forbindelse med færdiggørelsen af nyt akutmodtagelse. Ordre indeholder projektering, montering og instruktion af loftlifte-system.
Indkøb af loftlifte til Regionshospitalet Randers, Ny akutmodtagelse fase 2
Regionshospitalet Randers ønsker at indkøbe 22 rumdækkende elektrisk loftliftesystem med tilbehør til nyt sengeafsnit og ved CT-scanner i forbindelse med færdiggørelsen af nyt akutmodtagelse. Ordre indeholder projektering, montering og instruktion af loftlifte-system.
Optioner (indgår i Ordregivers evaluering af totaløkonomi)
Integreret vægtmodul. Optionen skal kunne tilkøbes i op til 1 år efter godkendt afleveringsforretning.
Tildelingskriterier:
Ordregivende myndighed vælger efter samråd med de kliniske afdelinger og serviceafdeling det mest økonomisk fordelagtige tilbud under hensyntagen til følgende vægtede kriterier (vægtningen er angivet i % efter de enkelte kriterier)
- Funktionalitet 30 %
- Kvalitet 30 %
- Pris 40 %
Funktioner og kvalitet der vægtes særlig højt er angivet i tilbudsbeskrivelsen med ”*”.
Som kontraktgrundlag for indkøb og udførende arbejder anvendes AB92.
Tilbuddet skal vedlægges:
- Underskrevet tro og love erklæring om, at tilbudsgiver ikke har forfalden, ubetalt gæld til det offentlige
- Udfyldt tilbudsliste
- Besvarelser af kravspecifikation
Udfyldt skema med generelle oplysninger om tilbudsgiver
Tilbuddet skal være gældende i 3 måneder efter Tilbudsfristen
Tilbud skal afleveres elektronisk
Installation og afleveringsforretning
Projektering og aflevering af bidrag til hovedprojekt skal forventes at pågå i april.
Installation af skinnesystem forventes efterår 2015 med endelige installation og aflevering i april 2016.
Endelig afleveringsforretning sker når samlet system er installeret, afprøvet på det konkrete installationssted, og efter 4 ugers fejlfri drift fra underskrevet overdragelse til Ordregiver.
Udbudsmateriale:
Udbudsmaterialet består af følgende dokumenter der kan downloades her
- Bilag 1 - Tilbudsliste (uploaded 26.03.2014)
- Bilag 2 - Tilbudsbeskrivelse
- Bilag 3 - Tro og love erklæring
- Bilag 4 - Rumtegninger af aktuelle rum
- Bilag 5 - AB92 med Region Midts tilføjelser og afvigelser
Spørgsmål/svar
Eventuelle spørgsmål til udbuddet skal rettes skriftligt til nedenstående kontaktperson. Spørgsmål være stillet til besvarelse senest den 24. marts 2014. Svar i anonymiseret form vil være tilgængelig på www.udbud.rm.dk den 27. marts.
Tilbudsfrist og adresseoplysninger
Tilbudsfrist er torsdag den 2. april 2014 kl. 12.00.
Tilbud sendes elektronisk til:
Regionhospitalet Randers, Projektleder Jacob Pedersen – mail: jacopede@rm.dk
Spørgsmål og svar samt rettelser til udbudsmaterialet pr. 26. marts 2014:
- Anonymiserede spørgsmål og svar (Pdf, 26 kb)
- Rettelsesblad 1 (Pdf, 14 kb)
- Tilbudsliste 1 - er dags dato udskiftet ovenfor med ny version
- Tegninger (Zip-fil, 1.088 kb)
- Publiceret: 19.03.2014.
- Revideret: 26.03.2014.