Denne side er henvendt til samarbejdspartnere der er blevet inviteret til/skal bruge MidtRum i forbindelse med en opgave eller projekt i Region Midtjylland regi.
SENESTE NYT: Glemt kodeord - så bare tryk på Glemt kodeord på Midtrums login-side.
Hvad er MidtRum?
MidtRum er et online system til samarbejde. I MidtRum kan man oprette samarbejdsrum til arbejdsgrupper, og på den måde samarbejde online. Arbejdsgruppen kan bestå af både interne og eksterne samarbejdspartnere.
MidtRum drives og supporteres af Koncern Kommunikations webteam. Webteam@stab.rm.dk
Funktioner i MidtRum
- Arbejdsgrupper - både åbne og lukkede
- Dokumentstyring med mapper og undermapper
- Skrive i fælles dokumenter
- Versionsstyring på dokumenter
- Mulighed for at kommentere på dokumenter
- Diskussion
- Kalenderaktiviteter
- Medlemsoversigt
- Brugerprofiler med kontaktinformation og kompetencer
- Søgning i grupper, dokumenter og medlemmer
- Notifikationer i systemet og på mail
OBS: MidtRum må ikke bruges til personfølsomme data.
Hvordan kommer jeg i gang?
Adgang til MidtRum skal du have via din kontaktperson i Region Midtjylland.