Vi vil gerne hjælpe dig som medarbejder og leder i det, der nu er blevet din nye arbejdssituation efter COVID-19's indtog i landet. Derfor har Koncern HR oprettet nedenstående sider med diverse oplysninger omkring COVID-19.
På siderne kan du finde information om;
- fysisk- og psykisk arbejdsmiljø,
- gode råd til virtuelle møder,
- fælles kriseberedskab,
- gratis rådgivning til ledere,
- gode råd til virtuelle møder
- oplysninger om, hvordan du som medarbejder skal forholde dig til din ansættelse,
- FAQ med de oftest stillede spørgsmål, samt
- FAQ med afspadserings- og ferie spørgsmål/svar
- FAQ, pålæg om Covid-19 test
Links til Koncern HRs sider om Covid-19:
- Arbejdsmiljø og COVID-19
- Fælles kriseberedskab, rådgivning til ledere, gode råd til virtuelle møder mv.
- Medarbejderforhold i forbindelse med COVID-19
- FAQ (ofte stillede spørgsmål)
- FAQ, ferie og afspadsering
- FAQ, pålæg om Covid-19 test
Siderne bliver løbende opdateret i forhold til de seneste udmeldinger fra bl.a. Sundhedsstyrelsen og øvrige myndigheder.