Bredbånd, fiberbredbånd og bredbåndstelefoni
Du har mulighed for at vælge bredbånd og bredbåndstelefoni fra forskellige udbydere. Du kan se de hastigheder, du kan vælge under de forskellige udbydere og i det særskilte prisbilag.

Bruttolønsordningen omfatter kun den løbende, faste abonnementsafgift. Alle variable udgifter som f.eks. oprettelse, flytning og ekstra services vil blive faktureret direkte til dig. Under de enkelte goder kan du se priser på evt. aktiveringsgebyr/installationsgebyr. Disse gebyrer vil blive faktureret til dig privat.

Du skal være opmærksom på, at der kan forekomme situationer, hvor der ikke kan oprettes bredbånd på din adresse. Er det tilfældet, vil du efter valgperioden få besked om, at du kan vælge en anden ordning, da du ellers ikke kan få bredbånd. Der kan også ske det, at den hastighed, du har valgt, ikke kan etableres ind til din bopæl. Hvis det er muligt, vil du blive tilbudt en lavere hastighed, og prisen bliver reguleret i henhold til den leverede hastighed.

Vær opmærksom på, at det er dit eget ansvar at undersøge, om du rent faktisk kan få leveret den hastighed du ønsker. Du kan kontakte den relevante leverandør for at få oplyst, om du kan få leveret den ønskede hastighed.

Hvis du ønsker både bredbånd og bredbåndstelefoni, skal du være opmærksom på, at det kun er det faste månedlige abonnement, der vil blive trukket over din bruttoløn. Opkald til f.eks. udlandet og til mobilnumre bliver faktureret til dig privat.

NB! Når du modtager en ordrebekræftelse, er det vigtigt, at du tjekker, om din bestilling stemmer overens med det, du faktisk får. Hvis der er uoverensstemmelser, bedes du sende en e-mail til Atea Flexible Benefits:

E-mail-adressen er amjo@atea.dk

Siden er opdateret den 19. september 2019.